מכתב מרגש מהורי אומנה לבתם לרגל סיום הלימודים בתיכון

תמונת תלמידה ולוח בכיתת בית ספר
ג' יקרההיום את מסיימת את בית הספר – מסיימת 12 שנות לימוד שעברו עליך במקומות שונים ועם משפחות שונות.

אנו זכינו להכיר אותך בשנה האחרונה אך שמחתו ואושרנו מכאן והלאה לכל החיים.

לדבריך השנה האחרונה עברה מהר מדי – הרבה דברים ואנשים שרצית להכיר לא הספקת וכבר היא מסתיימת… ואכן שנה אחת זה באמת מעט זמן להכיר ולהתרגל גם לבית חדש, גם לבית ספר חדש גם לילדים חדשים וגם לסביבה חדשה ולמרות זאת  הצלחת בשנה הזו להשתלב בכיתה בביה"ס ובישוב – לעבור חוויות חדשות, לפתח מערכת יחסים זוגית ולרכוש לך חברים.

לשמחתנו עד הסיום יש עוד אירועים משמחים ומרגשים הראשון שבהם הוא הנשף (אנו כותבים מכתב זה לפני נשף הסיום שאת מתכוננת אליו ועד שתקראי מכתב זה כבר תהיי אחריו) אנו רואים אותך בהכנות לקראתו – נערה יפיפייה עם שמלת אפרסק ונעלי עקב כסופות… נראית ממש כמו נסיכה – כל כך יפה ומרשימה שאי אפשר לא לחשוב על אמך ז"ל – שאם הייתה יכולה לראות איזו נערה הפכת להיות היא הייתה מלאה גאווה ואושר וכך גם אנחנו.

וכמובן מסיבת סיום  י"ב –  אנו גאים בך שבחרת להיות שותפה פעילה בחוויה הנהדרת הזו –את שותפה בכתיבה, במשחק בריקוד ובתפאורה (!)  – כיף גדול כשאת חוזרת מהחזרות ומדגימה את הריקודים שלמדת ורואים כמה יפה את רוקדת ומתנועעת .. ואנו סקרניים מתרגשים מאד לראות אותך על הבמה.

וחוויה נוספת היא הטיול המשפחתי בפורטוגל – סופסוף כולנו (נקווה שאכן כולנו..) נוכל לעבור חוויות משותפות כמשפחה !!!

וכפי שאת יודעת – לקראת כל  פרק בחיים  שעומד להסתיים כבר מציץ הפרק חדש – והפרק הבא שבחרת הוא ללכת לשנת מכינה לפני הצבא – אנו כל כך גאים ומאושרים בבחירה שעשית, וזה ממש לא ברור מאליו – זה משהו חדש שלא היה לך מוכר ובכל זאת החלטת שזה הדבר המתאים עבורך ואת  מלאה מוטיבציה וציפייה לחוויה המשמעותית הזו שאת לפניה.

ברור שיש לך גם חששות – זה טבעי ואפילו טוב שאת מודעת לכך שייתכן שגם יהיו אתגרים וקשיים אך ברור לנו שההתמודדות איתם מבטיחה לך צמיחה והתפתחות אישית שרק תעצים אותך. ובכל מקרה תמיד תמיד דעי  שאנו איתך לתמוך לחזק בכל קושי ולהיות מאושרים בכל הצלחה שלך.

אז ג' ילדתנו היקרה – ביום חשוב זה מאחלים לך את כל הטוב שבעולם, שתדעי למצוא את הדברים הנכונים ולהגיע למקומות משמעותיים ומפתחים.

אוהבים אותך מאד

א' ומ'