דבר הארגון

עמותת מטב פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל.

אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה בכל שרותי העמותה. אנו פועלים עפ"י המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש. נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות.

חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות.

מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.
במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.

הדרכות שירות לעובדים

אנו פועלים למען קיום הדרכות מקיפות לצוותים ברחבי הארץ בנושא נגישות, אשר נועדו להקנות כלים פרקטיים וידע כיצד לספק שירות נגיש.

נגישות לסניפים ומבנים

פירוט לגבי הסדרי נגישות בסניפי מטב השירות לאומנה  יפורסם בהמשך.

יצירת קשר טלפוני

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון במס' 04-6591852/3

אמצעיים חלופיים ליצירת קשר 

במטב השירות לאומנה קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר.

ניתן ליצור עמנו קשר גם באמצעות דוא"ל או פקס כחלופה לתקשורת טלפונית: 

דוא"ל: omnaafula@matav.org.il

פקס: 04-6592616

פורמטי מידע נגישים

במידה ויש צורך במידע בפורמט נגיש ניתן לפנות לרכזת הנגישות ונשמח לסייע.

נגישות אתר האינטרנט

עמותת מטב מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד ברישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. כלי נגישות באתר
  • באתר מותקן סרגל נגישות לשיפור ניגודיות האתר.

דרכי יצירת קשר

עמותת מטב השירות לאומנה תשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח. לכל פנייה בנושא נגישות מומלץ לפנות לרכזת הנגישות .

להלן דרכי יצירת קשר:

רכזת הנגישות – איילת דהן מרגלית, טלפון :073-2393333
ayeletd@matav.org.il